vrijdag 17 november 2017

Volwassen zijn is saai

Ik heb nooit begrepen waarom je ineens saai moet doen omdat je volwassen bent. Als kind hield ik van regenbogen, glitters, roze en mooie printjes met veel kleuren. Net als zoveel andere kinderen. Nu hou ik nog evenveel van al die dingen. Hoe komt het toch dat andere dertigers ineens niet meer van die dingen houden? Waarom moet je als volwassene alleen nog maar kleuren als grijs in je leven hebben? Mijn moeder kan soms hard lachen over mijn kleding met soms een beetje hysterische prints. Maar als ik een jurk zie met een leuke hondjesprint wordt ik nu eenmaal blij. Dus blijf ik lekker mijn onvolwassen zelf. En heb ik vorige week nog een trui gekocht met een magische eenhoornlama erop en een trui met donuts erop. Ook al ben ik 31. Want volwassen zijn is al saai genoeg.
Is het je al opgevallen dat ik ook voor Noteer&Meer vooral voor erg vrolijke spulletjes kies? Je ziet er helemaal mijn smaak in terug 😊
Deze bijvoorbeeld;


De eerste is van Dotcom Giftshop, de tweede van Happy Jackson en de derde van Peter Pauper. Alle drie natuurlijk te koop op www.noteerenmeer.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten