donderdag 12 oktober 2017

Aan het handletteren

Zoals ik een tijdje terug al eens had verteld heb ik de laatste tijd een zwak voor handlettering. Dat is eigenlijk niet meer dan mooie letters tekenen en mooie quotes opschrijven. Ik heb al veel leuke kaartjes gemaakt, maar ook posters. 
Om ook eens samen met andere mensen te handletteren organiseer ik ook twee workshops. Meer daarover lees je hier: https://www.noteerenmeer.com/c-4149960/workshops-en-evenementen/
Het is een heerlijke hobby, omdat je niets moet en alles mag. Het is lekker ontspannen en draait totaal niet om perfectie, maar gewoon om creatief zijn. Voor iedereen die niet meedoet met de workshops, of gewoon liever zelf thuis aan de slag wil gaan, verkoop ik nu ook leuke handlettering pakketten van IMAKIN. Hier op de foto is het basispakket. Dan heb ik nog een uitbreidingspakket met verschillende papierwaren en voor wie liever anders creatief is ook nog een 'maak je eigen notitieboekjes' pakket. 
En als je helemaal de smaak te pakken hebt, heb ik natuurlijk ook nog een hele lading notitieboekjes te koop die je lekker kan vol kliederen 😉



Geen opmerkingen:

Een reactie posten