woensdag 25 oktober 2017

In het echt

De komende tijd gaat Noteer&Meer ook offline een aantal dingen doen. Omdat ik het ook erg leuk vind om mensen in het echt te ontmoeten. Een webwinkel is heel leuk, maar je ziet niet veel mensen. Het eerste initiatief is de workshop handlettering. De eerste keer is komende zondag. Ik kijk er heel erg naar uit. Alles staat hier al klaar. Maar ik vind het ook best wel spannend, want ik heb al vijf jaar niet meer voor een groep gestaan. Gelukkig is het geen grote groep, maar gewoon een paar leuke dames waar we samen lekker creatief mee gaan zijn. Dat komt vast helemaal goed.
Iets anders wat ik ga doen is op een beurs staan. 11 en 12 november ga ik de spulletjes uit mijn webwinkel verkopen in de Ethias Arena in Hasselt. Ook verdeel ik dan flyers met leuke kortingen.
Hier is de link naar de beurs: https://www.tweedehandsbeurs.com/beurs-11-12november-2017/
Mij kan je vinden in het lifestyle gedeelte.
Ik kijk er naar uit om jullie in het echt te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten