donderdag 7 september 2017

Warhoofd

Soms kan ik toch echt een warhoofd zijn. In de week stelde ik mij voor aan een moeder in de nieuwe klas van mijn zoontje. En toen bleek dat we een aantal maanden terug al een hele tijd hadden zitten praten in de speeltuin. Maar ik had haar echt niet herkent. Ze zal vast gedacht hebben dat er iets met mij scheelt...
Ik ben gewoon een enorm warhoofd. En ik zit ook altijd diep in gedachte, nooit ben ik alleen met het hier en nu bezig. Altijd al gehad, want op mijn rapporten stond vroeger standaard; 'ze is wel erg dromerig'. Het zal wel nooit weggaan.
Om toch alles een beetje te kunnen onthouden, en om te zorgen dat ik een beetje georganiseerd in het echte leven sta met mijn dromerige hoofd, schrijf ik heel veel op. Mijn agenda staat helemaal vol met lijstjes. Maar omdat alles niet in mijn agenda past heb ik ook nog eens een notitieboekje vol lijstjes. En een stapel memoblokjes, waar ik ook veel lijstjes op maak. Of ik zet er op wat ik zeker moest doen met een uitroepteken er achter en ik plak ze op een plaats waar ik zeker kom. Zo schrijf ik bijvoorbeeld op een memoblaadje dat mijn zoontje de volgende dag fruit mee moet en plak ik het blaadje op de keukentafel. Het is mijn manier om mijzelf uit dromenland te halen en actief en georganiseerd door het leven te gaan.

Mijn liefde voor lijstjes en memoblokjes en dergelijke is een van de redenen dat ik Noteer en Meer heb opgericht. Hier vind je alles om zoveel lijstjes te maken als je maar wil. Kijk bijvoorbeeld naar deze leuke memoblokjesset. Als je die door heel je huis plakt, staat het nog best decoratief ☺
Je vind deze set hier


Geen opmerkingen:

Een reactie posten