zondag 27 augustus 2017

Aan zee

Gister ben ik met man en zoontje een dag naar Zeeland geweest. Daar was ik al sinds mijn kindertijd niet geweest en ik kon mij er nog maar weinig van herinneren. En mijn zoontje is bijna zes en had de zee nog nooit in het echt gezien. Best erg eigenlijk, dus het werd hoog tijd!
Hoe dat komt? Omdat ik weinig met water heb. Ik woon op een prachtige locatie tussen de fruitboompjes. En als ik op vakantie ga is het richting bosgebied of een citytrip. De behoefte om naar zee te trekken was er dus niet. En toch kwamen we in Terneuzen op de dijk terecht gister. Wat was het daar mooi! De bootjes, het water, lekkere kibbeling eten in een strandtent.. ik heb echt genoten. Mijn mannen (man, zoon en hond) vonden het ook fantastisch.
Misschien heb ik dan toch wel iets met water?
Het zou in elk geval verklaren waarom ik meerdere zeemeerminnen notitieboekjes in mijn assortiment heb. De rechter is van Rifle Paper Co en vind je hier.
De linker is van Peter Pauper en vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten