woensdag 16 augustus 2017

Welkom bij mijn nieuwe blog!

Hoi lieve lezers,

Welkom op de eerste blog van mij, Martine van Noteer&Meer.
Sinds een aantal maanden ben ik bezig aan een nieuw projectje. Namelijk het opstarten van een nieuwe webwinkel. Het moest een webwinkel worden met de mooiste notitieboekjes en bijpassende spulletjes. En dan alleen met mooie kleuren en ontwerpen, waar je zeker vrolijk van wordt.
En daar ben ik redelijk in geslaagd, al zeg ik het zelf. Volgende week hoop ik open te gaan. En dan zullen de eerste mensen ook deze blog lezen. Spannend!
Vorige week bedacht ik mij dat ik ook een soort mascotte moest hebben voor de webwinkel. Iets waar ik zelf vrolijk van word, en wat opvalt. Omdat ik de letters van mijn logo deels in de kleur Flamingo had gedaan, leek dat beestje mij wel een goede mascotte. Hier is hij:

Ik had voor mezelf ook al een aantal leuke hebbedingetjes besteld als reclame. En nu heb ik leuke shirts, pennen en stickers met mijn logo en vrolijke flamingo's. Heerlijk, net Sinterklaas was het toen ik die bestelling uitpakte! Een van de vele voordelen van een webwinkel beginnen☺☺☺

Tot binnenkort!
Martine van Noteer&Meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten