dinsdag 22 augustus 2017

Alle begin...

Alle begin is moeilijk.
Dat werd mij als kind al vaak genoeg gezegd. En ondanks dat ik dat ergens in mijn achterhoofd wel opgeslagen heb, blijft dat, nou ja, moeilijk...
Gister bij de opening heb ik vooral op Facebook veel reclame proberen te maken. Maar dat bleek nog niet zo eenvoudig. Want veel advertenties werden niet toegelaten (wij zijn hier geen reclamepagina!) en op andere kreeg ik gewoon geen reacties. En reclame maken is al helemaal niet mijn ding, daar ben ik eigenlijk veel te verlegen voor.
Het was ook te zien aan mijn bestellingen. Ik heb op mijn eerste dag twee bestellingen gehad; een van mijn moeder en een van mijn man. Pfff... dat voelt toch ook niet als het echte werk.
Vanmorgen ging ik het pakje voor mijn moeder op de post doen en toen bleken de verzendkosten ook nog eens belachelijk duur. Dertien euro en vijf cent. Dag winst! Daar moet ik toch ook echt iets op verzinnen, anders gaat dit eerder een dure hobby zijn dan een bedrijf.
Dus nu komt het aan op volharding en creativiteit. Vandaag ga ik eens diep nadenken over ludieke acties of zoiets.
Echt, alle begin is moeilijk. We zijn nog maar dag twee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten