zondag 20 augustus 2017

Openingstijd!

Morgenochtend is het eindelijk zover; dan gaat Noteer&Meer open!
Na zeker drie maanden twijfelen of ik wel een webwinkel zou beginnen en zo ja; in wat. En daarna nog eens drie maanden zoeken naar de leukste producten om in mijn webwinkel te doen. En dat is niet zo simpel als gewoon producten kopen in een winkel; leveranciers van over heel de wereld moesten gecontacteerd worden met de vraag of ik hun spullen mocht verkopen. En voor een beginner die nog geen winkel of webwinkel had was dat niet altijd even eenvoudig. Soms zat ik al stotterend uit te leggen dat ik echt geen Frans kon maar dat ik toch zo graag hun producten wou kopen 'sie vouz plet!'
Ze gaan er van uit dat als je aan de zuidelijke kant van Vlaanderen woont Frans spreekt, maar omdat ik een niet zo heel talige Nederlandse ben is die taal aan mij niet zo besteed..
De conclusie is dat veel van mijn leveranciers uit Nederland en de UK komen. Maar dat is niet erg; de winkel is toch gevuld met alleen maar hele leuke spulletjes! En ik hoop natuurlijk in de toekomst nog veel meer aan te bieden en lekker te kunnen groeien. Want Noteer&Meer is als een kindje voor mij en kindjes moeten groeien.
Maar dat is toekomstmuziek; nu eerst de geboorte vieren! Ik geef de eerste maand 10% korting op alles (tot 22 september) om het te vieren. En daarnaast kan je een mooi pakket winnen als je mijn Facebookpagina liked. Dit is de link:  https://www.facebook.com/noteerenmeer/
Zoals je ziet is dit pakket in Flamingo thema; zo past hij helemaal in de stijl van mijn nieuwe webwinkeltje. Doe je ook mee met de openingsacties?

Tot binnenkort!

Martine van Noteer&Meer

1 opmerking:

  1. Hoi Martine! Gefeliciteerd! Ik had op Facebook ook al gereageerd maar vooruit. Je winkel ziet er heel leuk uit en het thema Flamingo is perfect. Knap hoor, alles rondbreien voor een winkel, internet of niet. Ik zag al iets waar ik snel op terugkom. Voor nu: veel sukses! Clemens :)

    BeantwoordenVerwijderen